Haha

Hur fel hade inte jag. Alla sa:du kommer inte att hinna, det fixar du inte! Så rätt,så rätt .Jag ville men orkade och hann inte. Mycket beror ju så klart på att jag fortfarande inte bemästrar denna konst ännu utan måste ha hjälp av döttrarna som ju inte alltid har tid när jag har tid. Nog om detta .Jag har inte gett upp!! Nytt år,nya tag!! Nu inventerar vi för fullt! Det är inte roligt, men det måste göras. Men i veckan kommer vårnyheter:först ut, in menar jag, är 2have! Jättemysiga och roliga grejer. IC Laurings vårgrejer står näst på tur, jättemycket läckert. IB Laursens Mynteserie kommer med fina nyheter. Nu ska det bli så roligt att städa bort julen från affären (vi behöver verkligen storstäda) och göra fräscht igen.
Vårfräscha bilder kommer snart!!! Hoppas dock på lite roligare vinterväder utomhus, det är ju långt tills det blir vår.

Gott Nytt År och lev väl



Här kommer några bilder från julen på Blomsterhallen











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0