Livet

Vilken tur att vi bestämde oss för att inte ha Loppisen öppen denna helgen, det händer hela tiden saker som gör att man inte hinner göra det man har tänkt. När man lever fyra generationer så nära varandra som vi gör och när familjen blir större genom äktenskap och födslar blir det ju fler att ha omsorg om. Det är ju trots allt det viktigaste, att ta hand om varandra. Det andra praktiska livet löser sig alltid på något sätt!
Jag har varit väldigt trött denna veckan och kände att jag bara måste få vara hemma lite och det fick jag!! Trevligaste sällskapet också fick jag också.
 
Fem och en halv månad, det är klart man måste prova att gunga!!
 
 
Världen är så stor så stor , Kalle, Kalle liten , större än du nånsin tror Kalle, Kalle liten.
Det är tur att mormor är med i parken.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0