Söndagkväll

En hel vecka har gått sen jag bloggade sist, mycket att göra och de flesta har semester, är mammalediga eller sjuka. Orken har inte räckt till denna veckan. Som tur är fick jag vara lite ledig i lördags (maken har haft 4 veckor semester och jag har jobbat hela tiden) så vi tog en tur till Forsvik och kollade lite på Göta kanal.
 
 
Godaste bullarna finns i Forsvik!!
 
 
Den finaste delen av Göta kanal (på västgötasidan, den enda jag åkt) är från Forsvik till sjön Viken!! Ska berätta mera en annan gång.
Det blir troligtvis ingen Loppis till helgen utan först om två veckor, har inte kommit nån vart med påfyllningen.
Berättar så fort det blir bestämt, beror på hur mycket vi får att göra i veckan, måndag kväll vet vi kanske lite mer. Vårt arbete går inte att planera , vi får ta det som det kommer !
Tack för att Du tittade in , Ha det bra så hörs vi !
Ps. Åk till Forsvik. Ds

Kommentarer
Postat av: Ellen

Forsvik är allt bra fint!

Svar: Det är underbart där, mer bilder kommer!
None None

2012-07-19 @ 21:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0