Snygg

 
Tog bilderna tidigt idag på morgonen när jag kom till butiken. Lika bra att vända blicken bort från fönstren, hur grått har det inte varit idag och som det regnat. Det är tur att man inte har semester!! Man kan lika gärna jobba, fast när det är sånt här "sjusovarväder" önskar jag ofta att jag var ledig och fick ligga hemma på soffan och läsa och lyssna på regnet som smattrar mot taket och kika ut på det gråa och våta och vara tacksam för att man kan vara inomhus och ha det varmt och mysigt. Men, men, jag var på jobbet. Har försökt komma ikapp med lite tråkigt pappersarbete,det gick så där, finns en hel del kvar att göra där. Vi har börjat gå igenom lite vårgrejer och ska försöka få ihop lite midsommarrea, så nu gäller det, Skynda-Fynda!!!Ha en bra kväll så ses vi nån dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0