I min trädgård


Hittade en enda Pingstlilja i den lite vildvuxna kanten mot grannen.
Den hade gott sällskap av några små söta botaniska tulpaner .Gott om brännässlor är det där också , jag skulle behöva krypa runt på knä där ett tag . Får se hur vädret blir i veckan och om jag kan komma hem i så pass tid nån kväll i veckan så jag orkar rycka lite ogräs där. För två år sen planterade jag två stycken Bambu där mot planket och en av dem har överlevt. Den passar ju egentligen inte alls i vår gamla trädgård men är fin där trots att den är en främmande fågel. Löjtnandshjärtat är på god väg också , härligt!! 


Livet i trädgården är hårt när man år efter år tampas med blåst, regn, snö och kyla ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0