Mynte


Rosa Mynteporslin hör till i ett tjejigt hem.(detta är fotat hos någon betydligt yngre, är inte längre så tjejig av mej) Det är långa väntetider på Mynteporslinet just nu men som tur är hade vi laddat med det rosa , det är fortfarande den färg vi säljer mest!!!
De söta marängerna kommer från Njuta i Hjo. Skärbrädorna gillar jag , har alltid tyckt om och använt porslinsskärbrädor. Jag har fina vita gamla och danska typ 70-tals som jag använder som uppläggningsfat.Det blir så snyggt att duka med dem. Piskeskålen har blivit en av mina riktiga favoriter i köket ,använder den till
allt.Jag gillar inte plast , det är så mycket fräschare med porslin.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0