Blommor till lilla mamma

 
Nu är det dags, Du kan vinna en fin bukett och få den hemkörd till Din mamma
eller kanske Din mormor eller farmor.
 
Vi skickar en bukett till en mamma som bor i Skövde
och
en bukett till en mamma som bor i någon annan stad eller i något annat land i vida världen.
Allt du behöver göra är att skriva en kommentar och berätta för oss vad det ska stå på kortet till Din mamma.
Bästa korttext vinner.
Glöm inte att skriva om din mamma bor i Skövde eller i världen i din kommentar.
En mailadress så vi kan nå dig är också bra!!!
Kommentera senast tisdag 21 maj. Onsdag 22 maj utser vi vinnarna.
 
Lycka till!!
Charlotte
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tusen kramar på Din dag bästa lilla mamma, och liten i magen skickar några kärlekssparkar till sin mormor som den ser fram emot att leka med. Vi älskar dig! / din dotter

2013-05-17 @ 21:59:10
Postat av: HJ

Tiotusen kramar på din stora dag.
Jag är adopterad.
/Robin
(lever utanför Skövde nuförtiden)

2013-05-18 @ 12:09:45
URL: http://noobtour2protour.com
Postat av: carina israil

Hejsan jag vill vara med på tävlingen!
I kortet skulle jag skriva: världens bästa mamma! Min bästa vän och själsfrände, kvinnan som bar på alla 6 barnen,du är i mina ögon världens starkaste mamma önskar att jag blir hälften så bra som du är min älskade förebild

2013-05-18 @ 12:11:35
URL: http://caarriinniiee.blogg.se
Postat av: Daniel

Till världens bästa mor, från världens tacksammaste son!

2013-05-18 @ 12:21:18
Postat av: Erik

Grattis, lilla mamma! Vi ses till sommaren! /Erik och Martin (i norge)

2013-05-18 @ 12:24:56
Postat av: Martina Johansson

En mamma som du inte många har
De flesta sin mamma för givet tar
Jag älskar dig årets alla dar´
Du har gjort mig till den jag e´
Och dig jag nu vill tacka för de´
För ingen mor är bättre än du.
En underbar vän i alla lägen
En som alltid hjälper mig på vägen

Underbar och älskad för alltid är.

// Martina

( Mor min bor i Stenstorp)

2013-05-18 @ 12:43:28
Postat av: Emma

Jag skulle skriva detta:

"Till världens bästa mamma
För att du gav mig mina vingar och lärde mig att flyga.
Utan dig hade jag inte varit den jag är idag.

Massa kärlek // din äldsta dotter "

(Mamma bor i Hjo)

2013-05-18 @ 13:30:30
Postat av: Dan Karlsson

"Likt Atlas bördan du tog; likt Sisyfos du kämpar och slåss. Tre livstider av tacksamhet är inte nog - för även de har du givit oss. Glad mors dag, Neta. /Sönerna" Hon bor i Göteborg!

2013-05-18 @ 13:34:15
Postat av: Marit

Eftersom min mamma inte gillar morsdagen och brukar tjata på att dagen är till för att tänka på sin mamma speciellt ifall hon inte längre är vid liv så skulle jag bara skicka en hälsning som inte har något med dagen att göra, fast på morsdagen ;) (helt perfekt faktiskt att den svenska morsdagen inte sammanfallar med den tyska så det faktiskt skulle bli en supertrevlig mammahälsning för en mamma som föredrar blommor året runt över mammadagar :)

"Ein paar Blumen und eine dicke Umarmung für zwischendurch! Genieß den Tag und bleib gesund! Marit"

2013-05-18 @ 14:29:54
Postat av: nils karlsson

Grattis på mors dag bästaste mamman i världen! Göteborg

2013-05-18 @ 14:57:22
Postat av: Paul

Mamma, jag säger inte detta tillräckligt ofta men jag älskar dig och uppskattar allt du gjort för mig. Ha en underbar Mors dag.
/Paul

Världen

2013-05-18 @ 15:04:27
Postat av: Anonym

Med denna bukett vill jag fira dig idag. Grattis världens bästa mamma! Kram från Sofie
(mamma bor i Borlänge)

2013-05-18 @ 19:37:40
Postat av: Gustav Pantzar-Karlsson

O-o-o-oj! Vilken överraskning! En son som skickar blommor till sin ömma moder! Ha den äran på mors dag!

-- Att skickas ut i världen (Köping) --

2013-05-19 @ 12:13:22
Postat av: Roy Mikaelsson

Grattis på din dag kära mamma. Jag är dålig på att visa det men jag är dig evigt tacksam för att du orkat stå ut med mig i alla år och fostrat mig väl. /Roy

(Min mor bor i världen, Askersund)

2013-05-21 @ 00:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0