Höst

 
 
 
Har bytt plats idag , det finns andra som gör gravsmyckning mycket bättre än vad jag gör , så därför är jag hemma idag med de små.  Upptäckte att jag glömt kameran på jobbet , hade tänkt hinna fota något idag , så blir det alltså inte. Hittade dessa bilder på datan tagna för nån vecka sen. Älskar hösten , har alltid varit min bästa tid , trots det har jag märkt att ju mer åren går tycker jag att det blir jobbigare med mörkret. När jag var yngre gjorde det mej inget men nu för tiden om november är regnig och mulen kan det vara en väldigt seg månad. I december lyser vi ju upp tillvaron ganska ordentligt i våra hem , då blir det ju betydligt lättare på många sätt igen. Så blev det en liten höstig hälsning från mej på oktobers sista dag. Ta hand om Dig så hörs vi .
 
Hälsningar Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0