Mina gamla kära grejer

 
I år har jag gjort nåt som det var många år sedan sist , jag har tagit fram gamla handbroderade dukar. Det kändes mysigt att göra det nu.
 
 
Har några sådana här korgar som alltid har funnits hemma , jag har alltid tyckt om dem och använder dem till lite olika saker , de är gjorda av en farbror som bodde uppe på Billingen och jag tror att han livnärde sig på detta. Nu fick clementinerna bo där.
 
Det här är tant Annas baktråg , i år fick julkorten och farfars gamla kikare husera där.
 
 
Det här fina ljuset har jag sparat på , brukar inte göra det annars men här blev jag lite snål , det börjar bli lite dammigt nu så på julafton ska vi använda det!!
Det är inte många hörn av vårt hem som är presentabelt än men så har det vart förr och det blir jul ändå.
Dags att sova , lille K. och hans mor sover här i natt i snöstormen , den värsta blåsten har nog avtagit nu men det ligger på ordentligt än , så är det när man jobbar med blommor och snöröjning!!!
En riktigt God Jul till Er alla ! 
Charlotte
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0